2019. május 5., vasárnap

Egyenlőre még

nem beszélnek hazamenetelről, viszont nem voltam olyan rosszul azóta - maradjon is így! Gyengeség, szédelgés, fejfájás/zúgás, rossz közérzet, időszakos fulladás és időnkénti ritmuszavar még boldogít, de lehet, hogy csak a front tesz oda. Most állítólag erős. Ma a lábam is meg van hülyülve; fel akar gyulladni és ég a lábfejem, közben elvörösödik az ujjaimmal együtt, azok fel is puffadnak. Ahogy előbbi lecsitul, lemegy a puffadás is. Mondom miaf@$z? :-D Azt mondták a keringés játszik.
Ma valamitől hőemelkedésem is volt, de a délutáni méréskor már nem jelezte a mérő.
Az étvágyam jó, eszem a kórházi kosztot is, meg azt is, amit otthonról kapok és még nassolni is marad kapacitás. Ma hoztak az 'apámék' milánóit, madártejet, csokit és üdítőt. Ja, meg almát és narancsot. Pont aludtam, mikor jöttek és az öcsém szokás szerint szívatni akart. :-D Mindig húzzuk egymást valamivel. Arra keltem fel, illetve riadtam, hogy a talpamat csikizi. Azt mondja "tudtam, hogy erre felébredsz". :-D Tudniillik az olyan rohadt mód' csikis (főleg így 'mesztéláb'), hogy az embertelen. Majdnem szájbarúgtam, mert okos módon elég közel is hajolt hozzá és a reflex az reflex. :-D Ezen is röhögtünk egy sort, meg beszélgetés közben is. Most az öreg is normális, sőt, kifejezetten rendes volt.
Mondták, hogy tegnap be lett szántva a kert. Király, megint egy lépést haladtunk.
Ja, lett tegnapelőtt új akkum! Be is hozták és zsírul működik vele a mobilom, furcsa is volt először, hogy nem merül le pikk-pakk.
Ja és a Gabi újságolta, hogy vett gitárt. Őőő...... Jó. Mondtam neki, hogy néha azért legyen majd csend is. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése