2018. december 7., péntek

Tegnap már

nem volt kedvem írni a napról, mert égnek állt a séróm tőle. Az öregem egész nap puffogott, káromkodott mindenért, engem is felcseszett a kibírhatatlan viselkedésével is, meg azzal is, hogy feleslegesen készültem a jótékonysági cuccra. Valahogy kiizzadtam a kívánt verset időre, de olyan is lett... nem vagyok jó passzban. Elég gagyi lett. :-D (Gyerekeknek kellett, azé' ilyen dedós.)

Mikulásváró


Csendes, kicsi házikó

Némán hullik rá a hó

Belepi a kéménylyukat

S kint az öreg kerti kutat


Régi lámpa fénye gyér

'Porcukros' lett már a tér

Fehér dunna ül a fán

Karácsonyi éjszakán


Jót alszik a házi nép

Egy kisgyerek álma szép

Csoda történik vele

Csillagfényes éjjelen


Apró lábak dübörögnek

Késő éjjel kint zörögnek

Pompázik a dús fenyō

Mint ezernyi drágakō


Ágak alatt odalenn

Ajándéka megpihen

Bevilágít kintrōl a Hold

S lám, a Jézuska volt!


(Jobb is, hogy nem kellett ezzel égnem. ;-D Ráadásul rájöttem, hogy elmentem vele Karácsonyi irányba Mikulás helyett... Kicsit szét vagyok esve.)
Igyekeztem felkészülni a dolgokra, meg a tömegre, tegnap este már 'bele is törődtem a sorsomba', erre délelőtt közölte 'apám', hogy nem megyünk. Mondom neki számítanak ránk, meg készültem, ne szívassa őket sem, meg engem sem. Azt mondja lemondta a részvételt (bekamuzta, hogy rosszul vagyok és nem tudunk elmenni), mert elvállalt valakinek szerelést. Felment az agyamba a fos, egyrészt hogy már megint hazudozott, ráadásul engem is belevont, másrészt mert előbb tudta a programot, mint hogy elvállalta volna a szerelést, mégis utóbbit választotta, holott számítottak ránk és mellesleg én is örültem, hogy kimozdulhatok és érnek ingerek. Tudta is, hogy már szükségem van erre. Felkaptam a vizet, hogy folyton kamuzik másoknak, meg mindig megszívat engem is, mindenből kimaradok, mivel nem segít eljutni sehová, erre megint alázni próbált, szokása szerint. Összeugrottunk a puffogásán is, meg ezen a húzásán is.

A jó öreg Miki hozzánk is benézett. Az 'apám' hébe-hóba eszik csak édességet, szóval inkább megkérdeztem mit kér. Egy csomag kávét kért és slussz. :-D Megkapta és kapott egy étcsoki Mikulást is, mert az étcsokit bírja. Én kaptam csomagot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése