2018. szeptember 9., vasárnap

Jobb lett volna hallgatni? :-P

Murphy közbeszólt. A jóllétnek vége, kellett nekem kimondani, hogy királyul vagyok. :-D Nem baj, volt megint kb. 3 hónap tünetmentességem.
Azt hittem bekajáltam valami vírust a múltkor, de mostanra kijöttek a kórra jellemző dolgok is és így már tiszta a kép, hogy ez dolgozott már akkor is, csak sokszor influenzaszerű tünetekkel indít. Egyelőre nem vészes a helyzet, mert még nem gyengültem le nagyon és az étvágyam sem ment el teljesen, meg nem vagyok álomkóros. Ami van az a rossz közérzet (főleg délután, vagy koraeste), hányinger, az a jellegzetes hasfájás, a folyamatos fejfájás & szédülés, roham is jött már a napokban, hőemelkedés, izomgyengeség, gyakori légszomj (ami fekve is megvan, de úgy enyhül), szívritmuszavar.
Egyelőre ez van, pihenek sokat.
A hangulatom továbbra is jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése