2018. augusztus 6., hétfő

Unatkozom :-D

Ezek a kérdés-válasz párosok mindig lekötnek. Unatkozom, szóval hajrá:

Milyen magas vagy?
170 cm

Hány kg vagy?
Nem tudom, nem mértem magam mostanság

Mennyi idős vagy?
26 éves

Mi a kedvenc színed?
Kék

Hova mész ha szomorú vagy?
Tönkre. A szobámba, vagy más nyugis helyre.

Mi vonzó számodra egy emberben?
Intelligencia, humor, őszinteség, önzetlenség, Isten-hit, jóindulat, pozitív személyiség, segítőkészség, kitartás, stb.

Mi visszataszító számodra egy emberben?
Az előző kérdésre adott válaszok ellentétei + agresszió, ápolatlanság, beképzeltség, flegmaság, másokon átgázolás, stb.

Kedvenc kajád?
Milánói, babgulyás, palacsinta, székelykáposzta, csirkepörkölt + tészta, rántott hekkfilé + rizs, stb-stb.

Kedvenc édességed?
Függő lévén majdnem minden jöhet, könnyebb lenne felsorolnom, amit nem csípek

Sportolsz?
Csak az idegeimet edzem. Kellene pedig mozogni, meg erősíteni.

Mit énekeltél utoljára?
Semmit, mert szükségem van még a hallásomra és a környezetemnek is a sajátjára, úgyhogy mindenki érdekében hallgatok. Utálok is énekelni.

Állítsd fontossági sorrendbe a következő szavakat: boldogság, pénz, szerelem, egészség, hírnév.
1. Egészség
2. Boldogság
3. Pénz (élni kell valamiből)
4. Szerelem
5. Hírnév
(Az utolsó kettőre abszolút nincs szükségem, de a feladat miatt be kellett írjam őket)

Egyetlen mondatban válaszolj: ki vagy te?
Erre a kérdésre én is keresem a választ, mióta az eszemet tudom. (Azért az egyetlen mondat stimmel. :-D)

Mi az a három dolog, ami a legfontosabb számodra egy barátságban?
Nem tudok csupán 3-at mondani, mert már egy barátság alapjához is több kell, mint 3 tényező. Kölcsönösség mindenben, bizalom (és megbízhatóság), őszinteség, egymás elfogadása, hűség - hogy csak párat említsek.

Ha lehetne egy üzeneted, amit az egész világ számára eljuttatsz, mi lenne az?
Itt sem tudok csupán egyet:
- Térjetek meg!
- Ne szennyezzük tovább a bolygót, ne irtsunk erdőket és állatokat, egymást se!
- Fogadjuk el egymást!
Stb.

Mi az, amire azt mondtad, hogy SOHA, és a végén mégis megtetted?
- Sosem fogok úgy bringázni, hogy egykézzel sem fogom a kormányt (végül mégis megtanultam)
- Sosem fogok berúgni (csak 1× történt meg)
- Sosem fogom magam megvágni, vagy máshogy rongálni
- Sosem eszem rákot
- Sosem tanulok meg úszni
Stb.

Van bakancslistád?
Van

Ha visszamehetnél az időben, és mondhatnál valamit az egykori önmagadnak, mi lenne az?
"Beszélj!"

Milyen becenéven hív téged a családod?
Cingár, CérnaGéza

Milyen furcsa szokásod van?
A környezetem furcsán néz ezekre:
- Átlép(t)em a járdán a repedéseket
- Számolok dolgokat
- Sorbarendezek dolgokat
- Meg kell hagynom egy-két korty/falat italt/ételt
- Fürdés előtt fentről lefelé vetkőzöm, zokni utoljára kerül le
- Visszacsavarom a kupakot a flakonra, mielőtt kidobom
- Kényszeres dolgok
Stb.

Mi az ami nagyon idegesít?
- Gyereksírás
- Affektálás
- Fűnyíró/fűkasza hangja
- Láncfűrész hangja
- Igénytelenség
- Csámcsogás
- Gyakori káromkodás
Stb.

Miket csinálsz ha ideges vagy?
Fel s alá járkálok
Üléskor jár a lábam
Mondom a magamét
Van, hogy a falba csapom a kezemet

Mi volt az első plüss állatod és hogy hívták?
Egy nagy barna kutya volt, Alexnek neveztem el valamiért. Vicces, most is van egy nagy barna Alexem, csak Ő élő. :-D

Van valamilyen furcsa testi képességed?
Nem tudok róla

Melyik mondat vagy kifejezés az, amit mindig használsz?
- Bakker
- A franc álljon bele!
- De farok vagyok!
- Csandra/csandrázik
- Muki (kutyámat becézem így :-D)
- A jó életbe!
- (Be)buktam/(be)buktad/(be)bukta
- Köszönöm!
Stb.

Alváskor mit viselsz?
Hőmérséklettől függ.
Nyáron boxer és csókolom
Máskor póló + rövidgatya (ha fázom akkor hosszúgatya, hosszúujjú)
Télen ugyanez, csak zokni is kerül fel, ha nagyon le akar fagyni a futóművem.

Melyik a kedvenc alvó pózod?
Haha... na Tesó, ha ezt olvasod, tuti röhögsz. :-D Te láttad milyen idióta pózokba tudok kerülni. Amúgy hason szeretek és tudok a legjobban elaludni.

Milyen ízű fagyikat szeretsz?
Eper, kókusz, csoki, vanília, puncs, 'sztracsatella', mogyoró, zöldalma, lime, stb.

Nagyvárosban vagy vidéken élnél szívesen?
Csakis nagyvárosban. (Vidékies kisvárosban élek.)

Milyen gyümölcsöket szeretsz?
Szinte mindent (grapefruit, körte, füge, grnátalma és még pár kivételével)

Melyik színt szereted a legkevesbé?
Ezeket semennyire: barna, libafoszöld, türkiz, olajzöld, meg a lányos színeket (lila, rózsaszín, stb.)

Félsz a repüléstől?
Annyira rettegek tőle, hogy pilóta akartam lenni és álmom, hogy legalább utasként kipróbáljam

Melyik a kedvenc autód?
Ford Mustang Shelby GT500
Corvette
Audi R8
Lexus rx400h
Mercedes Benz 190E
Stb.

Kutyás vagy cicás vagy?
Macskás, de a kutyákat is nagyon csípem

Szoktál újságot olvasni vagy telefonozni a wc-n?
Nem. Ennyire azért nem unatkozom a porcelánon.

Mit gondolsz a fűről?
Zöld. Na, komolyan: Akik legalizálják, meg terjesztik, azokból saslikot csinálnék legszívesebben. Gyakorlatilag engedélyezett módszeres gyilkosság, mert belehalnak a használók. Oké, nekik sem kötelező használni, de ha nem volna, nem lenne esély sem a használatára.

Te felelősségteljesnek tartod magadat?
Az vagyok ilyen-olyan területeken

Hogyan képzeled el az álomesküvődet?
Sehogy, mert egyedül szeretek lenni

Mindig mosolyogsz ha fotóznak?
Ritka, amikor mosolygok egy fotón (meg amúgy is)

Kitudod cserélni az olajat egy autóban?
Volt kocsim és természetesen ki tudtam cserélni benne

Bűntettek már meg gyorshajtásért?
Nem

Melyik a kedvenc szendvicsed?
Zsemle/csirkemellsonka/füstölt sajt/kaliforniai paprika/kígyóuborka/paradicsom

Kedvenc ételed reggelire?
Ritkán reggelizem, de olyankor tej/gabonapehely, vagy szendvics jöhet

Mikor szoktál aludni menni?
Változó. Van, hogy már 9-10-kor kómázom és le kell feküdnöm, máskor viszont éjfél és 1 között alszom el, vagy később. Extrém esetben el sem alszom másnap délutánig, vagy amíg ki nem merülök, mert nem sikerül.

Makacs vagy?
Á, dehogy... :-))

Félsz a magasságtól?
Nem félelemnek nevezném, csak beleszédülök. Érdekes pilóta lennék így. Bár már hallottam olyat is, hogy a pilóta kifejezetten félt odafent. :-D

Szerinted a Karácsony feszültséggel teli ünnep?
Jó esetben nem. Szeretet és nyugi van olyankor, ha minden jól megy. 

Mi szerettél volna lenni gyerekként?
- Pilóta (ez maradt meg azóta is)
- Rendőr
- Orvos
- Állatorvos
- Buszsofőr
- Taxisofőr
- Kamionsofőr

Hordasz papucsot?
Leginkább csak itthon. Ilyenkor nyáron is inkább (jól szellőző) cipőt szeretek utcára felvenni, bár hőségben a papucs győz. Nem szeretem, de a lábgombát, meg az ájert mégúgysem szeretném. :-D

Hordasz köntöst?
Nem hordok, csak kórházban, mert kötelező.

Van olyan mutatvány amit te megtudsz csinálni, de a családban más nem?
Bármit megfogok a lábammal, nekik nem megy, ők viszont 'csövet' tudnak tekerni a nyelvükből, de azt én nem tudom megcsinálni. 

Sírtál már valaha boldogságodban?
Nem

Jól úszol?
Igen

Türelmes vagy?
Az a helyzettől és a hangulatomtól is függ.

Nyertél már valaha versenyt?
Igen

A fekete vagy zöld oliva bogyó a jobb?
Fuj (Ezzel mindent elmondtam.)

Szoktál sírni?
Megesik, de soha nincs 'szemtanú', erre vigyázok

Akarsz gyerekeket?
Nem

Ha kinevetnek miként reagálsz?
Ha genyóságból teszik, akkor tojok rá, nem reagálok. Ha bakiztam és azon nevetnek, akkor én is kiröhögöm magam. 

Milyen gyakran érzed úgy, hogy megoldhatatlan gondokkal küzdesz?
Elég gyakran, ugyanis vannak megoldhatatlan gondjaim, viszont pontosan emiatt nem kattogok rajtuk szándékosan, hiszen belekettyóznék. Ha eszembe jut egyik-másik, az szar, de igyekszem olyankor terelni a figyelmemet.

Éreztél már úgy, hogy bárkit is megtudnál fojtani? Ha igen mond el miért?
Igen, mert egy életre tönkretett.

Volt már olyan éjszakád, hogy órákig nem aludtál?
Sokszor van ilyen

Erősnek érzed magad lelkileg?
Időnként igen, máskor pedig nem

Sokat veszekszel a szüleiddel?
'Apám' van csak és igen, gyakran összerúgjuk a port.

Ettél már valaha zsírkrétát?
Ennyire még nem gurult el a gyógyszerem

Van rajtad most zokni?
Dehogy van, van vagy 34°C kint és idebent is vagy 28, meg lehet sülni.

Milyen kocsid van?
Tolókocsim. :-P

Mit ittál utoljára?
Szörpöt (Tesó, ha olvasod: most nem volt romlott :-P)

Mit viselsz most?
Rövidgatyát és slussz

Mit ettél utoljára?
Milánói makarónit

Legrosszabb sérülésed? Hogy viselted?
Ovisként berepedt a homlokom, mikor fejjel nekiestem a kerítésnek. Elájultam, úgyhogy nem sokra emlékszem az egészból.
Szintén ovisként betört hátul a fejem, mert pörgés közben beleszálltam az ágy sarkába. Rosszul viseltem, de a kishaver, akivel játszottam jobban üvöltött, mert megijedt a látványtól, mivel ömlött a vér a fejemből. 
Kb. 8 évesen futás közben elestem, üveggel a kezemben és az felvágta a csuklóm belső felét. Megijedtem a sok vértől, a sebet nem mertem megnézni, de Anyám nem is engedte.
Gőzöm sincs hány évesen, de valamikor alsós koromban leforrázta Anyám a kezemet, mikor a vasútállomás mosdójában ráengedte a vizet. Nem tudta, hogy forró fog folyni. Szarul viseltem, a ~ 3/4 órás utat végigbőgtem (persze hangtalanul), pedig hidegvizes rongyot tett rá, hogy ne fájjon annyira.
Kamaszként fának ütköztem bringával, a visszacsapódó fémpedál pedig belecsesződött a lábamba, rondán feltépte. Megijedtem, de higgadt maradtam, meg akkor még nem fájt nagyon az adrenalin miatt.

Voltál valaha táborban?
Igen

Van rajtad valami parfüm?
Nincs. Itthon nem szoktam használni, minek? Csak dezodort használok itthon (is). 

Mit csináltál tegnap éjfélkor?
Agonizáltam, mert nem tudtam elaludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése