2017. december 31., vasárnap

2017 eseményei

Már a fele kiment a fejemből, de azért nagyjából próbálom előhalászni az emlékezetemből az idei történéseket, hogy lássam, milyen évem volt. Nem volt túl jó, de azért értek jó dolgok is. Voltak terveim, azt hittem ez az én évem lesz és megvalósítok legalább 1-2 célt, de nem jött össze. Nem baj, nem most volt itt ezek szerint az ideje. Jön 2018, talán ez lesz számomra a kedvező év.

- A ház lakhatatlanná vált, el kell költöznünk (de amúgy is el kellene, mert az Éva el akarja adni - persze gőze sincs ott Kanadában, hogy ez már csak egy életveszélyes ház, hiába mondtuk, nem akarta hallani, hát akkor sok sikert...)

- Sok stressz ért minket

- "Apám" idén is sokat alakított, meg alázott

- Romlott az állapotom, kiderült a vasculitis, volt a nyáron az a roham is, meg 2 hónapja megint bepróbálkozott a kaszás, ezúttal a keringésleállással - hogy csak pár dolgot említsek, de Isten megint megóvott

- Ráébredtem megint egy-két kellemetlen dologra

- Nem jutottam el a pszichodokihoz, pedig nagyon szükséges lenne

- Egy ideje tart a fokozatos befordulás, hülye hangulat, rossz gondolatok, stb., de nem hagyom magam, eddig még ki tudtam jönni a dolgokból, remélem nem ránt le hirtelen az örvény

- Nem jutottunk és nem is fogunk kijutni Kanadába

- Jelen állás szerint sosem repülhetek a kiszámíthatatlan és szar keringésem miatt (de nem tudom feladni, hiszem, hogy egyszer jobban leszek és lehetőségem lesz erre is)


Jöjjenek a jók:

+ Eljutottam az Aeroparkba

+ Voltam az Állatkertben, hajózni, csavarogni, stb.

+ Kaptam egy kölyökkutyát (akit önmagáért fogok szeretni és önmagáért kaptam, nem a cimbit kell pótolnia, nem is tudná)

+ Idén is tanultam magamról, már világos 1-2 dolog, amit eddig homály fedett

+ Hírt adott magáról a Jani-barátom, aminek nagyon örülök

+ Fejlődtem pár dologban

+ Isten idén is sok áldásban részesített és sokszor kaptam erőt, útmutatást is

+ Talán végre rátaláltunk egy végleges, biztonságos, kényelmes otthonra, nemsoká' kiderül

+ A Karácsony szerényen, de legalább nyugiban, jó hangulatban telt, volt vendégünk is

+ Sikerült idén a sok fos ellenére pozitívnak és optimistának lennem, csak egy-két alkalommal sokalltam be

+ Ha már itt tartok: idén egyszer sem ártottam magamnak, dühroham is kevesebb volt, kiakadás is, szóval stabilabb voltam és az önkontrollom is erősebb volt

+ Idén volt az első évfordulója a kutyám eltávozásának és higgadtan tudtam kezelni, volt erőm

+ Nőtt még páncélom oda, ahová kellett

+ A hitem és az optimizmusom töretlen maradt

+ Sikerült az édességzabálást mérsékelni, igaz, nem csak az akaratomon múlt, besegített az egyhónapos rosszullét is, de akkor is örülök, hogy "lejöttem a szerről" :-D A napokban megint elszaladt velem a ló, de figyelek most már

+ Voltak sikerélményeim

Ennyit tudtam kibányászni az agytekervényeimből, meg csomó mindent le sem jegyeztem, amik történtek, mert nem volt kedvem, vagy nem tartottam olyan lényegesnek, vagy túl személyes volt, szóval a lényeg, hogy zajlott az életem idén is. Ez az év nem volt jó, de annyira vészes sem. Sok szar jött, de nézőpont kérdése, nem vagyok hajlandó arra fókuszálni, inkább a jóra. Bízom abban, hogy 2018 elhozza a jobb dolgokat. A lehetőség mindig ott van a jövőben, akár közeli, akár távoli. Figyelni és hinni kell a dolgok jórafordulásában, meg persze tenni érte, ha vannak hozzá (törvényes és másoknak nem ártó) eszközök előttünk. Kívánok minden erre tévedőnek, rendszeres olvasómnak, barátoknak, ismerősöknek egy olyan 2018-as évet, ami sok jót tartogat! Legyen ez az új év egy tiszta lap sok lehetőséggel, esélyekkel, sikerekkel, mindenfélével, amire szüksége van az embernek a boldoguláshoz és a jó közérzethez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése