2017. augusztus 17., csütörtök

A tegnapi nem a mi napunk volt

Amivel szívni lehet, azzal mi tuti szívunk.
Tegnap este olyan hulla voltam az egésznapos kóválygástól, hogy már nem volt sem kedvem, sem energiám leírni ide, hogy hogy' jártunk. Már a buszon is le-lebillent a fejem.
Tegnap hajnalban keltünk, gondolom ez is tett rá. Már reggel a buszmegállóban kezdődött a pech-sorozat, apám közölte, hogy itthonhagyott minden aprópénzt és csak tízezrese van. Mondom imádni fog a buszsofőr. :-D A buszon közölte, hogy nincs nála a lelet, meg a beutaló, ottfelejtette a Gabinál, el kell menni értük. F@sza volt, le kellett szállni és a pesti járatra átszállni. Azt hittem, felrobbanok! Direkt kérdeztem este is, hogy minden megvan? Meg. Aha, tényleg. Utazhattunk Pestre a papírokért és mehettünk visszafelé, Székesfehérvárra. Megsültünk, oxigén semmi, de legalább nem voltam rosszul. Elkutyagoltunk a kórházba, kóvályogtunk, mint a gólyafos a levegőben, mert mindenfelé irányítottak bennünket. Felértünk a Belgyógyászatra, erre közölték, hogy a doki, akihez beutalt a házidokim, szabadságon van és különben sem lehet csak így odamenni a beutalóval, előjegyzéssel lehet, telefonon kell kérni és mivel 3 a magyar igazság, azt is közölték, hogy ott nincs is Gasztroenterológia, nem tudnak befektetni. Király, tök feleslegesen utaztuk el a fél napot... Teljes a homály, hogy most akkor hogyan gondolta a házidokim. Máskor is volt párszor, hogy úgy küldött oda valahová, hogy nem beszélte le és ott derült ki, hogy ilyen-olyan okból nem tudnak felvenni/kezelni. Jó doki, de ezt a felesleges utazgatást kihagytuk volna.
Annyira meg van minden bonyolítva és nem csak az egészségügyben. Emlékszem, eddig odaadtuk a beutalót és felvettek. Nem kellett telefonálgatni, meg előjegyeztetni. Kérdezte apám, hogy a másik kórházban (amit mondtak, hogy ott tudnak befektetni, viszont a doki akihez utalt a házidokim, nem ott dolgozik.... mi van?!, elvesztettük a fonalat) szóval oda hogyan jutunk el? Mondták neki, hogy ne vigyen oda, mert oda sem fognak felvenni, ha nem vagyok előjegyezve. Láttam, hogy vörösödik a feje, azt kérdezi akkor most potyára utaztattam a fiamat hajnaltól, ebben a melegben, meg cipeltem a kórházi holmit, egyik helyre sem veszik fel?! Mondták, nem. Eldurrant az agya és elszáguldottunk. Most az van, hogy beszélünk a házidokimmal, hogy így jártunk és mit tegyünk? Este 8-ra értünk haza. 11-re lemerült az akkum, mert ahogy letettem a fejemet, már filmszakadás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése