2017. március 3., péntek

Sokkal jobban vagyok

Tegnap megkaptam a vért, mivel végre láz/hőemelkedésmentes vagyok, de főleg mert sikerült szerdán közeli kapcsolatba kerülnöm a padlóval, az értékeim miatt. Csak a wc-re akartam elmenni, de útközben lekapcsolták a villanyt. :-D Csoda, hogy most ájultam el először, mivel már egy ideje szar értékeim voltak. Tegnap belém csepegtettek 3 zacsi vért. 2 órát feküdtem még utána, azt is ellenőrizgetés mellett és majd még kell egy vérképet csináltatni később is. Már nézték, de azt mondták, hogy később is megmutatkozhat, ha baj van. Emiatt kell figyelnem a vizeletet is - a trafó utánit egyből leadtam, ahogy kell, de még figyelni kell -, meg ha valami szokatlan, azonnal szólni. Eddig minden oké és jobban vagyok sokkal. Már eleve sokat javultam, de ez a vér nagyon kellett, a fő gond ekörül volt. Most az van, hogy ha minden oké továbbra is, akkor a hétvégén mehetek haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése