2017. február 24., péntek

Létezem még

csak nem vagyok jól mostanság és leginkább pihenek, vagy alszom, bár az utóbbi nem nagyon sikerül, csak próbálkozom. Éreztem már vagy 1,5-2 hete, hogy valami nem oké, de nem gondoltam, hogy ennyire. Ma már nem kaptam a vasat (fokozta a fos közérzetet), meg végeztem az értágítóval is. Az antibiotikumot még kapom, csak attól szaladgáltam a retyóra, de azt mondták, hogy nem lehet abbahagyni. A helyzet nem akart javulni, úgyhogy kaptam olyan gyógyszert, ami fogja a dolgokat, csak időközben befigyelt a róka elleni cucc is, ami szintén fog. Akkor mondták, hogy "ja, a hányáscsillapítónak van egy olyan mellékhatása, hogy székrekedést okoz és erre rásegített az Imodium is, amit az antibiotikum miatt kaptam és akkor azt nem is kellett volna mégsem." A közérzetem hol gáz, hol viselhető. Ma nagyon gáz és tegnap este is nagyon rosszul voltam. Próbáltam elaludni, de a rossz közérzet, meg a köhögés se' hagyta jó ideig. Csoda, hogy a szobatársam még nem dobott ki az ablakon. Legalább kipróbálnám a repülést, ingyen. :-D A hányingerem időnként nagyon erős, de olyankor adják ellene a gyógyszert. A láz/hőemelkedés hű társam, de remélem már nem sokáig. A ló módjára izzadás szintén kitart, nem győzöm a ruhát cserélni, meg zuhanyozni. Az étvágyam is 'sztrájkol', de azért igyekszem enni. Ma egy kiflit erőltettem le, meg a tápszert iszogatom, de örültem, hogy ezek is bentmaradtak. Elvileg ma mentem volna haza, ha csak az értágítás maradt volna a program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése