2015. március 5., csütörtök

Lassan

meglesz talán a közgyógy, szerencsére nem kell annyit vacakolni vele, mert most csak meghosszabbítani kell, nem létrehozni, az macerásabb, időigényesebb. Az öregem beviszi a Kormányhivatalba a papírokat és sínen lesz a dolog.

A lábam nagyon fájt tegnap este, 11 körül kezdte a szorítást. Sétálgattam, de nem lett jobb, mégjobban fájt. Utána megdagadt és levettem a zoknit, hogy ne szorítsa még az is, aztán láttam, hogy a körmeim kékek, a bőr meg lilás. Kimentem a fürdőbe kiolvasztani a futóműveket, de amint kiszálltam a melegvízből, megint lilult. Órákig tartott az érgörcs, pedig melegítettem a radiátornál is, de semmi, azt hittem lekaparom a tapétát, vagy levágom a lábaimat. Először az egyik lábszáram volt gáz, aztán már a másik is, tűrtem, majd hajnali 4-re már az őrület szélén voltam, jött a Cataflam, hogy aludjak is majd valamennyit és lepihentem. Akkor elkezdtek a térdeim is fájni, mintha kalapáccsal szétverték volna őket, de nem tartott sokáig, fél 5 körül már jobb volt és utána az érgörcs is enyhült. Remélem, hogy hamarosan adják az alvadásgátlót, mert kicsit befosatott a doki a vérröggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése