2014. augusztus 27., szerda

Neurológia

Ma kellett mennem a bizsergések, áramütések, zsibbadások, rángások miatt.
Jól kikérdezett a doki - vittem a paksamétát is, amit átolvasgatott - aztán jött a vizsgálat, minden porcikámat átnézett. Gatyára kellett vetkőzni, hogy mindent le tudjon tesztelni, aztán felfeküdni a vizsgálóágyra, ő meg különböző területeket ingerelt. Felöltözve is jött még pár teszt. Mondta, hogy csukjam be a szememet és érintsem meg az orrom hegyét a mutatóujjammal. Mellé érintettem. A szemembe is belevilágított és mondta, hogy nézzek jobbra-balra, fel-le. Kellett sétálnom is, igencsak billegtem, pedig nyitott szemmel mentem. El lehet képzelni hogyan mentem csukott szemmel. :-D Aztán fél lábon kellett (volna) állnom fél percig.
Megnézte a korábbi leleteket, kikérdezett, majd megvizsgált és mindezek alapján továbbküldött MRI-re. Szeptember 22.-re szól az időpont.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy írtál, mert már kíváncsi voltam, hogy mi volt a vizsgálaton.
    Most én is megcsináltam, amiket Neked kellett :-D Elég jól ment, a fél lábon állás viszont nekem sem sikerült :P
    Szorítok, hogy az MRI vizsgálaton ne találjanak semmi bajt!

    Én is bízom benne, hogy segíteni fog az írás! Sok sikert hozzá :)

    É.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    :-))
    Hahaha, megcsináltad? Ügyes vagy, hogy jól ment! Engem azért zavar, hogy nem tudok fél lábon megállni, mert régen nagyon jó volt az egyensúlyérzékem, tök simán megálltam fél lábon, meg csomó olyan sportban vettem részt, amihez kellett, aztán most nem jó azt tapasztalni, hogy csak 3 mp-ig tudok megállni fél lábon :-D
    Köszi!

    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Köszi:-) Nekem ez sosem ment jól, de engem is zavar, hogy nem megy. Viszont azt hallottam, hogy ezt lehet fejleszteni, ha gyakorol az ember. De nem tudom, hogy tényleg használ-e, nem szoktam fél lábon ácsorogni :D

    É.

    VálaszTörlés