2014. január 18., szombat

Legkirályabb álmom

Fogalmam sincs, volt-e előző életünk. Nem tudom, hogy az jön-e vissza az álmokban, vagy csak a vágyaink, félelmeink, esetleg a fantáziánk tárgyai öltenek formát, mindenesetre már megint repültem. Volt benne pár abszurd dolog, de a nagyrésze annyira igazi volt, hogy ébredéskor is borzongtam az élménytől. Azzal kezdődött, hogy ültünk az ülésünkben (szárny mögött voltunk egy sorral), Anyu az ablaknál, én a középső ülésen, mellettem senki sem ült. Álltunk, aztán felpörögtek a hajtóművek, sivítottak, éreztem, ahogy rezonál a géptest. Borzongató olyasmiket átélni álmomban, amiket valójában sosem éltem át. A hajtóműteszt után kilőttünk. Olyan gyorsan megindultunk, hogy az ülésbe szorultam, de nagyon élveztem a tehetetlenségi erőt. Olyan volt, mint egy sportkocsival fullgázon elindulni. (Állítólag tényleg ilyen a repülő startolása.) Itt jön a csavar a dolgokban. Újra a kifutópályán voltunk - kicsit Végső állomás-szerű a dolog, ott is előre látta a srác a dolgokat, aztán újraélte - éppen taxiztunk az állóhelyünkre, aztán lassan elkezdtünk fordulni, hogy a célegyenesbe álljunk. Mondtam az Anyunak, hogy had üljek az ablak mellé, amíg felveszem a felszállást. Anyu lassan állt fel, én meg mondtam, hogy siessen már, mert mindjárt indulunk. Ahogy kimondtam, a gép irtózatos sebességgel megindult, megint éreztem az ülésbe tapadást és az Anyu esett egy nagyot. 😁 A mobilommal vettem, ahogy pillanatról-pillanatra jobban rohanunk, majd a legérdekesebb érzés az volt, ahogy elhagytuk a talajt. Éreztem, ahogy a gép ráfekszik a levegőre és láttam, ahogy ferde vonalban emelkedünk, minden kisebb lett alattunk. Láttam a kocsikat, az úthálózatokat, a fákat, majd mentünk egyre feljebb. Addigra az Anyu már mellettem ült és valamit mondott. Egyszercsak elkapott minket a turbulencia, láttam, ahogy a szárny integet. Sosem tapasztaltam, mégis szinte éreztem, ahogy a levegő dobálja a gépet és hogy alattunk mélység tátong, lifteztünk pár métert, majd újra felemelkedtünk, aztán újra pár méter szabadesés. A gyomrom ugrált. Annyi jött ki a számon a gyönyörűségtől, hogy hú, bakker! Utána kanapék voltak a gépben, ez a zagyvaság bezavar az élménybe, ám ha csak álmomban is, de repülhettem. Ha valóban ilyen a repülés, nagyon fogom szeretni, amikor lesz rá alkalmam.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Remélem nem baj, hogy kommentelek..... :-)
    Csak örülök nagyon, hogy jól alakulnak Nálad a dolgok. Költöznek a szomszédok, "csoda" történt, álmodtál egy jót .... Szóval ez nagyon király! Rád fért már ez a kis jó dolog is ... :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem, semmi baj. Jólesik, mikor kapok reakciót. Egyébként láttam, hogy Te már nem blogolsz, meg is lepődtem, de azért nem kérdezősködöm, mert végül is ez a Te döntésed és a Te dolgod. Kár, hogy abbahagytad, jól írtál, de persze legyen úgy, ahogy a legjobb Neked.
    Igen, most kicsit kijjebb kerültem a katyvaszból. Te hogy vagy? (persze nem kell ide leírnod, mert itt láthatják, de nekem írhatsz privátban, ha gondolod.)
    Remélem, nincs nagy baj!

    VálaszTörlés
  3. Szia !
    :D Abbahagytam, de folytatom, azóta már írtam is. Csak volt egy kis "gond", de mindegy. Olykor csapongok egy kicsit, de aztán általában meggondolom magam.... Ez nem jó minden esetben, de ez van.
    Jól nem vagyok, de még élek... Ez most elég. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Ja, értem. Nagyon ismerős a csapongás. :D Jó, hogy folytatod a blogot.

    Értem. Jobbulást!

    VálaszTörlés