2022. december 6., kedd

Úgy volt, hogy ma érkezik meg a kályhám

de nem ért ide. Gondolom a napokban meglesz. Az egyik szekrényemet ki kell vinni, mert annak a helyére kerül majd a kályha, de úgysem használom azt a szekrényt, meg már amúgy is szétesőben van. Fater egyben akarja kicibálni, de mondtam neki, hogy egyrészt szét fog esni és egyikünknek sem hiányozna egy esetleges baleset, másrészt nem is tudok nagy erőt kifejteni, így nem fogom tudni egyben emelgetni, meg neki sem kéne, úgyhogy szedjük szét. Persze most is megy a saját feje után, egészben és egyedül kívánja kirángatni. Érdekes lesz. Még a csöveket kell majd megvenni a kályhához, aztán kimarni a falat a cső kivezetéséhez és mehet a fűtés. 👍

A jó öreg szakállas fickó is járt nálam, virgácsot idén sem hagyva, helyette hozott meleg zoknit. Ránézésre kicsinek tűnik, de lehet, hogy nyúlik az anyag és jó lesz. Az öreg is kapott némi fogára valót. Ő nincs rákattanva az édességre, de szereti a kávét, az étcsokit, meg ugye bagózik, szóval tőlem kávét és csokit kapott, a szomszédtól meg egy csomag dohányt. Én nem járulok hozzá a tüdeje szétcseszéséhez, pláne hogy így is állandóan köhög.

A Dani állapota Istennek hála nem romlott, viszont nem vette fel a doki a telefont, próbálgatni kell. Szerencsére találtam/találok azóta vizeletet az alomban, szóval tud pisilni, úgyhogy ki lehet lőni a húgycsőelzáródást, amibe a Frici belehalt. Ettől tartottam leginkább, persze nyugodt akkor leszek, ha jól lesz, mert valami akkor sem kóser, mivel gyakran megy vizelni és sokat panaszkodik. Étvágya továbbra is jó, iszik is sokat, orra nem száraz, nem gubbaszt, sőt, időnként ugrándozik, meg rohangál, szóval remélhetőleg nincs nagyon nagy baj. Bízom abban, hogy egy gyógyszeres kezelés megoldja majd a problémáját.

Én elvagyok, a frontokat megérzem, de továbbra sem vészesen.

Jó voltam. 😜



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése