2019. december 25., szerda

A szenteste

békében telt, szóval nincs okom panaszra. A Tesómmal is jót beszélgettem. Az öcsém nem jön, állítólag beteg lett.
Most az öregemmel nem marjuk egymást, mert tud normálisan viselkedni és beszélni velem. Nem csak Karácsonykor kellene, de mindegy, most az a lényeg, hogy jó a légkör. 👍
Örült a termosznak. Arra vágyott és úgy húztam ki belőle, hogy észre sem vette. 😆
Én kaptam egy bögrét, amin repülő van, meg kaptam egy Boeing 747-es repülőgépmodellt és ma egy görcsrohamot. 😂😉 Előbbi kettőnek örültem, utóbbit remélem valami újabb front hozta ki és egy időre békén hagy.


A fater vett egy jó nagy pontyot a halászléhez, meg hogy rántson is halat. Itthon elkezdte volna feldolgozni, erre egyszercsak elkezdett ficánkolni az asztalon, levert pár dolgot, meg majdnem maga is leesett. Fater majdnem elejtette a kést, úgy megijedt hirtelen. 😃 Lefogtuk és a fater kínzásmentesen, egy mozdulattal átsegítette a másvilágra. Még jó, hogy nem vágott bele élve, de hajszál híja volt.
Alexszel is volt egy kis gebasz. A tegnapelőtti szélvihar gallyra tette az amúgy is szar nagykaput, úgy kivágta a szél, hogy elgörbült a zárnál és mivel erősen rozsdás is volt, letört belőle, szóval nem lehet becsukni. Tegnapelőtt éjjel arra keltem, hogy döngeti a szél és kimentem, hogy becsukjam, meg egyből bevillant, hogy a kutya tuti kiszökött. Valóban nem volt az udvaron, szóval éjjel 3-kor cserkészhettem be valahogy az utcán boldogan nyargaló kis szarzsákot. Jó, hogy ez nem nappal történt, mert megevett volna minden járókelőt, meg itt a forgalom is elég nagy. Némi hús ellenében hajlandó volt hazajönni. A kapunak annyi, úgyhogy most a kerítéssel zárt teraszon héderel a pajtás, hogy ne tudjon kiszökni, aztán majd valamit kezdünk a kapuval.
Most béke van itthon és ez a fő. 👍
Holnap utazik Pestre az öreg, de elleszek, mert mindig teszek-veszek, nem fogok unatkozni. Apropó, ügyködés; barkácsoltam magamnak egy asztalt. 😆 Semmi extra, de hasznos is, meg szeretek 'felnőtt Legozni', vagyis barkácsolni, szerelni. 😃

Tákolmányom 😃


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése