2014. december 5., péntek

Mekk Elek ismét alkotott :-D

Napok óta mondja, hogy hoz egy monitort, hogy megnézzük mi a fene van a gépemmel, mert befagyott, aztán mikor újraindítottam eltűntek az ikonok és azóta apám laptopját használom. Sosem jött a megbeszélt időben, nekem meg a halálom, mikor felrúgnak valami tervet, időpontot, egyáltalán a változások nagyon tudnak zavarni. Most váratlanul betoppant, aztán kihúzgálta a laptopot, meg az én gépemnél ügyködött, nem hagyta, hogy én csináljam. Rossz zsinórokat húzott ki, meg tekert mindent össze-vissza és már vigyorogtam, mert eszembejutott az a legendás falfúró akciója, amikor sorra bakizott. :-D Be akarta kapcsolni a gépemet és lesett, hogy mér' nem indul? Mondom kihúztad... "Jaaa, a monitort akartam." Itt már fojtogatott a röhögés, aztán azzal az egérrel kattintgatott, ami a laptopba volt bedugva, de az ki volt kapcsolva. :-D Na, végül összedugott mindent és vártuk a csodát. Semmi baja nem volt a gépnek! Úgy rakta össze, hogy a monitor a földön volt és lehajolt érte, aztán mikor megemelte, leesett a talpa. Ő fogta a monitort, én próbáltam a helyére illeszteni a talpat, aztán felrakta az íróasztalra és mikor hátralépett, rálépett az egérre, mert azt is a földre rakta, majdnem eltanyált rajta. Itt is majdnem felröhögtem. :-P A gép működött, ő elment és elvitte a monitoromat, hogy majd megszerelteti. Gondoltam magamban Isten mentsen attól, mert ha hasonló Mekk Elek figura nyúl hozzá, akkor annak harangoztak. Örültem, hogy működik a gépem és chatelni akartam, amikor pár mondat után valami szag megcsapta az orromat, aztán hallottam valami cirregést. Felálltam, odahajoltam a monitor tetejéhez és hallottam, hogy valami kattog-pattog benne. Megszagoltam és égett bakelit, műanyag, meg mindenféle szaga volt. Kikapcsoltam, mielőtt a pofázmányomba robban az egész. Az sem normális, hogy magát veszélyezteti a Krisz és olyan flexszel dolgozik, aminek inog a feje, meg úgy szerel vezetéket, hogy nem kapcsolja le a villanyórát, de hogy másnak olyan monitort ad oda, ami felrobbanhat, az komoly. Mutatom apámnak a monitort, hogy szagolja csak meg, erre ő "b@szd meg, jó hogy nem robbant fel!" :-D Megkönnyebbültem, hogy jó a gépem, legalábbis most zokszó nélkül működött. Lassú, mert már újra kéne rakni, viszont beszívtam, mert nincs most monitorom. Apám azt mondta, hogy itt a laptop, aztán majd veszünk nekem is egyet.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    :DD Most eszembe jutott, amikor a múltkor szerencsétlenkedett a Krisz a fúróval, és jót nevettem :-) Meg ezt is elképzeltem, amit most csinált :DDD
    Durva, hogy majdnem felrobbant a monitor :O Még szerencse, hogy nem történt baj! Szerintem Kriszt ne engedjétek hozzányúlni semmihez :P
    Jó lenne, ha kapnál egy új laptopot! Én sem tudom, mennyibe kerül egy monitor, lehet hogy egy laptop tényleg jobban megérné.
    :*

    É.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    :-DDD Jaja, nekem is rögtön az jutott eszembe és én is nevettem. Láttad volna, mit művelt most is.
    Nem tudom, hogy robbant volna-e, de a szaga alapján, meg melegedett, szerintem ha nem kapcsolom ki, berobbant volna egy idő után. Ja, én mondtam már az öregnek, hogy ne engedje szerelni, meg hozzányúlni semmihez. A szintetizátorom adapterét is megszerelte. Ja... aztán megcsípett az áram, mikor bedugtam. :-P
    Nem kapok, viszont jövő hónapban fogok kapni egy monitort, az megbízható embertől fog érkezni.

    :-*

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Kár, hogy nem láttam, de elképzeltem :DDD
    Jó, hogy észrevetted, és kikapcsoltad!
    Még jó hogy csak megcsípett... Nem kéne apádnak hagynia, hogy szereljen.
    Az jó! :) Örülök, hogy fogsz kapni egy monitort :)

    :-*
    É.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Igen.
    Szerintem sem kéne. Már ő is mondta, hogy nem fogja hagyni, de hát mindig mond mindent...
    Igen, az lesz majd a Karácsonyi ajándékom állítólag.

    VálaszTörlés